Rekrutacja

Wystarczą 3 kroki, by dołączyć do grona Studentów Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych:

  1. Wypełnij elektroniczny formularz rekrutacyjny znajdujący się na dole strony. Będą Ci do tego potrzebne skany wymaganych dokumentów (ich spis znajdziesz w sekcji zatytułowanej “Niezbędne informacje”).
  2. Po wysłaniu elektronicznego formularza otrzymasz od nas umowę – odeślij nam mailowo jej podpisany skan.
    *UWAGA: jeśli aplikujesz na studia artystyczne, to przed otrzymaniem umowy, musisz odbyć krótką rozmowę kwalifikacyjną z naszą Komisją, w oparciu o załączone wcześniej skany prac (więcej informacji poniżej w sekcji “Niezbędne informacje”)
  3. Dostarcz dokumenty do naszej siedziby (osobiście lub pocztą tradycyjną) i… witaj w gronie Studentów WSUS!

UWAGA! Dla nowych studentów (zarówno I jak i II stopnia) ustalony został rabat 15% dla osób, które wpłacą całość czesnego do 15 lipca.

Warunkiem uzyskania rabatu jest wpisanie kodu: LATO2021 w treści przelewu.

        Masz pytania? Dzwoń +48 538 622 005 

NIEZBĘDNE INFORMACJE

  • świadectwo dojrzałości wraz z kserokopią
  • odpis dyplomu (z suplementem) wraz z kserokopią (obowiązuje tylko kandydatów na studia II stopnia i studia podyplomowe)
  • podanie o przyjęcie na studia licencjackie lub magisterskiePOBIERZ UWAGA: kandydaci na studia artystyczne proszeni są o scharakteryzowanie w podaniu swoich motywacji, które skłaniają ich do wyboru takich studiów
  • podanie na studia podyplomowePOBIERZ
  • kandydaci na studia artystyczne dodatkowo zobowiązani są przesłać 5 skanów swoich prac (jpg lub pdf) – łącznie pliki nie mogą przekroczyć 20 Mb
  • kwestionariusz osobowy – POBIERZ
  • kserokopia dowodu osobistego
  • 2 fotografie
  • potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej (100 zł) na konto Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych im. Prof. Michała Iwaszkiewicza

Nr rachunku: 77 1050 1520 1000 0022 5859 3322
Tytułem: Opłata. Imię i nazwisko kandydata/ki

  • na adres rekrutacja.art@wsus.poznan.pl napisz, co motywuje Cię do podjęcia studiów artystycznych
  • dołącz minimum 5 skanów swoich prac (jpg lub pdf) – łącznie pliki nie mogą przekroczyć 20 Mb
  • dołącz potwierdzenie opłaty rekrutacyjnej
  • odpowiedzi mailowe udzielane są kandydatom w poniedziałki i czwartki
  • po uzyskaniu pozytywnej odpowiedzi zostaniesz poproszony o dosłanie pozostałych dokumentów rekrutacyjnych 
    (podanie, kwestionariusz, ksero świadectwa dojrzałości, 2 zdjęcia)
  • UWAGA: osoby, które chcą skorzystać z konsultacji bezpośrednich, w siedzibie Uczelni, proszone są o wysłanie wiadomości na  adres: dziekanat@wsus.poznan.pl wpisując w tytule: rozmowa kwalifikacyjna. Rozmowy odbywają się w każdy poniedziałek lipca w godzinach 11.00 – 13.00


SPRAWDŹ CENNIK

Nr konta UCZELNI:  77 1050 1520 1000 0022 5859 3322

Skip to content