Studia podyplomowe Master of Public Governance łączą wiedzę z obszarów zarządzania
i marketingu oraz organizacji i administracji z kompetencjami menedżerskimi. Celem studiów jest przekazanie aktualnej wiedzy teoretycznej oraz ukształtowanie umiejętności praktycznych niezbędnych do profesjonalnego wykonywania obowiązków menedżera w środowisku administracji publicznej.
Absolwent studiów podyplomowych Master of Public Governance poszerzy swoją wiedzę z zakresu praktycznego zarządzania procesami w jednostkach administracji publicznej. Będzie posiadał umiejętności przygotowujące do skutecznych negocjacji, profesjonalnej reakcji na sytuację kryzysową oraz kreowania wizerunku w przestrzeni wirtualnej. W oparciu o szereg warsztatów absolwent rozszerzy kompetencje w zakresie budowania relacji z interesariuszami oraz współpracy z przedsiębiorcami/inwestorami. Moduł kompetencji psychospołecznych wzmocni pozycję menedżera jako osoby zarządzającej.
modułowy program studiów przygotowany przez praktyków i ekspertów, współpracujących z jednostkami samorządu terytorialnego