Kierunek:
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

  • Specjalność : Marketing internetowy i nowe media
  • 3-letnie studia I stopnia
  • Tryb stacjonarny lub niestacjonarny

Liczba użytkowników Internetu w Polsce sięga 28,5 milionów, z czego 24,5 miliona osób korzysta z urządzeń mobilnych. Marketing internetowy to jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce. Realizują się w niej osoby o różnorodnych kompetencjach i zainteresowaniach, których cechą wspólną jest kreatywność. Studia na tym kierunku stanowią propozycję dla wszystkich, którzy chcą w marketingu internetowym rozwijać się zawodowo.

Dzięki specjalnie zaprojektowanemu programowi Studenci poznają najnowsze trendy w branży oraz narzędzia pozwalające je kształtować. Nauczą się tworzenia strategii komunikacji oraz sposobów jej realizowania. Studenci Marketingu internetowego będą w stopniu zaawansowanym koordynowali kanały społecznościowe marek potrafiąc jednocześnie tworzyć na ich potrzebę elementy graficzne oraz copywriterskie. Dzięki zajęciom z psychologii poznają mechanizmy przetwarzania informacji przez mózg oraz procesy percepcji. Absolwenci tego kierunku będą także przygotowani do kształtowania marki osobistej (personal branding) jako wysokiej klasy specjalistów.

Czy wiesz, że…

  • otrzymasz dyplom potwierdzający Twoje wykształcenie w aż dwóch obszarach – dziennikarstwie z komunikacją społeczną oraz marketingu internetowym i nowych mediach
  • przeciętne zarobki copywritera w agencjach reklamowych wynoszą 7.000 zł, a project managera 12.000 zł (za wirtualnemedia.pl)

  • studia o profilu praktycznym wyposażające słuchaczy w konkretne umiejętności
  • oryginalny, opracowany przez ekspertów program kształcenia
  • kadra wysokiej klasy specjalistów, praktyków w swoich dziedzinach – managerami oraz właścicielami agencji kreatywnych
  • praca na najnowszych programach projektowania
  • tworzenie własnych projektów przez studentów pod bezpośrednią opieką wykładowców
  • studia prowadzone we współpracy z jednym z najlepszych w tej części Polski Wydziałów Artystycznych

  • Account executive
  • Account manager
  • Content manager
  • Copywriter
  • Media manager
  • PR manager
  • Project manager
  • Specjalista ds. marketingu

 

  • Copywriting i content marketing
  • Design thinking i kreatywność w reklamie
  • E-commerce
  • E-komunikacja
  • E-public relations
  • Etyka dziennikarska
  • Gatunki dziennikarskie
  • Influence marketing
  • Język angielski
  • Kampania reklamowa w Internecie
  • Kampanie produktowe i usługowe
  • Komunikacja medialna
  • Kreowanie marki
  • Materiałoznawstwo
  • Metody wizualizacji informacji
  • Nauka o komunikowaniu
  • Podstawy PR
  • Podstawy prawa
  • Pozycjonowanie SEO
  • Psychologia zachowań konsumenckich
  • Reklama
  • Social media
  • Socjologia ogólna
  • Systemy medialne na świecie
  • Warsztat dziennikarski
  • Warsztat radiowy
  • Warsztat telewizyjny
  • Wprowadzenie do marketingu internetowego

Uczelnia:

Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych to jedna z najstarszych niepublicznych uczelni w Wielkopolsce, która dzięki wysoko wykwalifikowanej kadrze od prawie ćwierć wieku kształci specjalistów w swoich obszarach. Nasi absolwenci to redaktorzy lokalnych i ogólnopolskich mediów, adwokaci, prokuratorzy i sędziowie, artyści, architekci, projektanci, właściciele galerii i znawcy sztuki. Uczelnia mieści się w samym sercu Poznania, w nowoczesnym gmachu Międzynarodowych Targów Poznańskich, naprzeciwko Dworca PKP i Galerii Avenida. Wnętrza Uczelni ozdabiają liczne dzieła sztuki, autorstwa studentów i pedagogów Wydziału Artystycznego. WSUS to marka o ugruntowanej, niezmiennej pozycji, ceniona przez studentów oraz pracodawców.

© All rights reserved

Skip to content