Liczba użytkowników Internetu w Polsce sięga 28,5 milionów, z czego 24,5 miliona osób korzysta z urządzeń mobilnych. Marketing internetowy to jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce. Realizują się w niej osoby o różnorodnych kompetencjach i zainteresowaniach, których cechą wspólną jest kreatywność. Studia na tym kierunku stanowią propozycję dla wszystkich, którzy chcą w marketingu internetowym rozwijać się zawodowo.
Dzięki specjalnie zaprojektowanemu programowi Studenci poznają najnowsze trendy w branży oraz narzędzia pozwalające je kształtować. Nauczą się tworzenia strategii komunikacji oraz sposobów jej realizowania. Studenci Marketingu internetowego będą w stopniu zaawansowanym koordynowali kanały społecznościowe marek potrafiąc jednocześnie tworzyć na ich potrzebę elementy graficzne oraz copywriterskie. Dzięki zajęciom z psychologii poznają mechanizmy przetwarzania informacji przez mózg oraz procesy percepcji. Absolwenci tego kierunku będą także przygotowani do kształtowania marki osobistej (personal branding) jako wysokiej klasy specjalistów.