KIERUNEK
DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(studia dedykowane dla absolwentów
Warszawszkiej Szkoły Reklamy)
Specjalność: Psychologia komunikacji
2 letnie studia II stopnia
Tryb online

Od wielu lat psychologia znajduje się w pierwszej trójce najchętniej wybieranych studiów w Polsce. Coraz większą popularność zyskują jaj praktyczne wymiary, możliwe do wykorzystania w biznesie, marketingu czy pracy z zespołami. Wychodząc naprzeciw tym trendom uruchomiliśmy specjalność Psychologia komunikacji, będącą praktycznym, a zarazem przystępnym wymiarem psychologii stosowanej w wielu obszarach życia. Studenci poznają psychologiczne podłoże ludzkich zachowań i decyzji, będą biegle analizowali różnorodne rodzaje komunikatów, zdobędą kompetencje w zakresie konstruktywnego porozumiewania się oraz psychologicznego wspierania zespołów w realizacji celów. Ponadto zdobędą umiejętności w zakresie identyfikowania oraz stosowania psychologicznych technik wywierania wpływu oraz budowania przekazów perswazyjnych. Będą także sprawnie projektowali szkolenia i warsztaty rozwojowe, dzięki czemu staną się cennymi pracownikami dla niezliczonych organizacji o różnorodnym profilu.


  • unikalna w skali kraju specjalność na studiach II stopnia
  • dyplom potwierdzający kwalifikacje zarówno kierunkowe, jak i specjalnościowe
  • studia o profilu praktycznym wyposażające słuchaczy w konkretne umiejętności
  • oryginalny, opracowany przez ekspertów program kształcenia
  • kadra wysokiej klasy specjalistów, praktyków w swoich dziedzinach – dziennikarzy, psychologów, coachów, trenerów, managerów
  • interdyscyplinarny charakter studiów, uczących kunsztu dziennikarskiego oraz psychologii
  • projektowanie oryginalnych warsztatów rozwojowych pod bezpośrednią opieką wykładowców
  • Trenerzy psychologiczni
  • Specjaliści w zakresie wywierania wpływu
  • Dziennikarze naukowi
  • Liderzy zespołów
  • HR managerowie
  • Coachowie
  • Redaktorzy pism branżowych
  • Trenerzy rozwoju kompetencji miękkich
  • Pracownicy instytucji kultury i sztuki
  • Specjaliści od PR
  • Event managerowie
  • Reporterzy
  • Reportażyści
  • Dokumentaliści
  • Prezenterzy radiowi i telewizyjni
  • Trenerzy komunikacji
  • Copywriterzy
  • Analiza dyskursu medialnego
  • Coaching
  • Ekonomika mediów
  • Główne nurty kultury światowej i polskiej w XX i XXI wieku
  • Komunikowanie międzykulturowe
  • Komunikowanie międzynarodowe
  • Kulturowe oddziaływanie mediów
  • Marketing
  • Metody badań medioznawczych
  • Negocjacje i mediacje
  • Opinia publiczna
  • Podstawy Human Resources
  • Pragmatyka języka
  • Prawo autorskie
  • Projektowanie warsztatów i szkoleń
  • Psychologia ogólna
  • Psychologia poznawcza
  • Psychologia pracy z grupą
  • Psychologia przywództwa i mentoring
  • Psychologia różnic indywidualnych
  • Psychologia społeczna
  • Reklama
  • Teorie komunikowania masowego
  • Społeczne oddziaływanie mediów

 

Uczelnia:

 

Uczelnia:

Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych im. Prof. Michała Iwaszkiewicza to jedna z najstarszych niepublicznych uczelni w Wielkopolsce, która dzięki wysoko wykwalifikowanej kadrze od ponad ćwierć wieku kształci specjalistów w swoich obszarach. Nasi absolwenci to redaktorzy lokalnych i ogólnopolskich mediów, adwokaci, prokuratorzy i sędziowie, artyści, architekci, projektanci, właściciele galerii i znawcy sztuki. Uczelnia mieści się w samym sercu Poznania, w nowoczesnym budynku, przy ul. Wierzbięcice 1. W pobliżu Dworca PKP, Galerii Avenida i Starego Browaru. Wnętrza Uczelni ozdabiają liczne dzieła sztuki autorstwa studentów i pedagogów Wydziału Artystycznego. WSUS to marka o ugruntowanej, niezmiennej pozycji, ceniona przez studentów oraz pracodawców.

© All rights reserved

Skip to content