Architektura wnętrz to studia licencjackie prowadzone przez zespół uznanych praktyków zawodu, artystów i pedagogów WSUS.
Dzięki naciskowi położonemu na kształcenie praktyczne, studenci mogą uzyskać konkretny zawód umożliwiający pracę w studiach projektowych (w kraju i za granicą), jak również pozwalający na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej i realizację rozmaitych przedsięwzięć projektowo-artystycznych.
Studenci rozwijają umiejętności projektowe w pracowni dyplomowej Architektury wnętrz. W programie studiów są także przedmioty wspomagające projektowanie i wprowadzające w najnowsze techniki komputerowe wykorzystywane w projektowaniu wnętrz.
Poza przedmiotami kierunkowymi studenci mają możliwość kształtowania swojego rozwoju w ramach bogatej propozycji z grupy przedmiotów wolnego wyboru, mogąc pogłębiać nabyte kompetencje lub zdobywać nowe. Ponadto w semestrach 3-5 studenci rozwijają swoje umiejętności praktyczne w ramach dodatkowych pracowni projektowych (projektowanie produktu, projektowanie ubioru, projektowanie biżuterii, projektowanie gier, grafika użytkowa).
Pracownia dyplomowa Architektury Wnętrz
Seminarium dyplomowe
Aneks artystyczny
Projektowanie komputerowe (3d) w architekturze wnętrz
Projektowanie wstępne
Perspektywa i aksonometria
Budownictwo z elementami rysunku projektowego
Pracownia Rzeczywistości Generowanych
Fotografia
Graficzne techniki komputerowe
Portfolio artystyczne
Ergonomia
Materiałoznawstwo
Techniki oświetleniowe
Konstrukcje budowlane
Rzeźba
Rysunek
Malarstwo
Psychofizjologia widzenia
Wybrane zagadnienia z historii sztuki
Wybrane zagadnienia z historii wzornictwa i architektury
Podstawy przedsiębiorczości
Prawo autorskie
Warsztaty doradztwa zawodowego
Lektorat j.angielskiego
Szkolenie biblioteczne
Szkolenie BHP
Wychowanie fizyczne
Praktyki zawodowe
Praktyki – plener
Pracownia projektowa dodatkowa (projektowanie produktu, projektowanie ubioru, projektowanie biżuterii, projektowanie gier, grafika użytkowa)
Konstrukcja i techniki realizacji ubioru
Podstawy filozofii
Fotografia
Rysunek koncepcyjny
Rysunek z elementami anatomii
Pracownia Rzeczywistości Generowanych
Metody wizualizacji i informacji
Estetyka
Projektowanie przedsięwzięć kulturalnych
Rozważania o kulturze
Perspektywa i aksonometria
Projektowanie komp. (3d) w arch.
Socjologia ogólna
Graficzne techniki komputerowe
Malarstwo
Rysunek
Rzeźba
Techniki twórcze i projektowe
Liternictwo i typografia
Kompozycja brył i płaszczyzn
Wybrane zagadnienia ze sztuki współczesnej
Media elektroniczne
Reżyseria barwy i przestrzeni