Spośród 500 największych firm w Europie Środkowo-Wschodniej aż 1/4 stanowią firmy handlowe. Branża handlowa notuje roczny przyrost przekraczający systematycznie 20%. Dlatego nieustannie rośnie potrzeba na profesjonalnych trenerów sprzedaży. Akademia Trenera Sprzedaży stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie powiększającego się rynku, stanowiąc doskonałą propozycję dla wszystkich zainteresowanych zdobyciem wysokich kompetencji w tym zakresie lub też rozwinięciem kompetencji już posiadanych.
Trener sprzedaży jest ekspertem o umiejętnościach możliwych do wykorzystania w szeregu obszarów, gdzie liczy się wspieranie jednostek i zespołów w osiąganiu lepszych rezultatów. Studia podyplomowe na kierunku Akademia Trenera Sprzedaży przygotowane zostały w sposób komplementarny, łącząc zagadnienia z zakresu psychologii, perswazji, projektowania usług szkoleniowych i narzędzi transakcyjnych.