Polscy projektanci gier to światowa ekstraklasa. Jeśli chcesz w przyszłości do nich dołączyć, koniecznie zapisz się na nasz 2-dniowy kurs, złożony z dwóch bloków: Game design oraz Grafika, realizowanych równolegle.
Dzięki takiemu ujęciu dowiesz się, jak tworzyć zespół projektowy, jakimi mechanikami kieruje się gra, jak budować prototypy i projektować przez iterację.
Zdobędziesz jednocześnie techniczną wiedzę z zakresu obsługi programów Adobe Photoshop oraz Adobe Illustrator, tzw. shape design, reguły Big Medium Small, kreowania interfejsu oraz przygotowywania concept artu.
Uczestnicy nauczą się podstaw game designu oraz zarządzania projektem, m.in.
Jak powstaje gra i jakie jest zadanie poszczególnych osób w zespole
Analizowania istniejących gier pod kątem ich mechanik i tego jak wpływają one na gracza
Organizowania dokumentacji dla swojego projektu – game design document
Tworzenia własnych prototypów gier, cyfrowych i na papierze, projektowania poprzez iterację
Jak przekazać swój pomysł na grę innym oraz jak przygotować pitch gry
W ramach części o concept art uczestnicy kursu nauczą się między innymi o:
Podstawach obsługi programów Adobe Photoshop oraz Adobe Illustrator
Projektowaniu postaci do gier – shape design, reguła Big Medium Small itp.
Zasadach projektowania interfejsu do gier
Tworzeniu concept artu i prostych metodach jego tworzenia
Zapisy: gra@wsus.pl, 604 594 168