Digital Media Manager

  • Czas: 2 semestry, 180 godzin dydaktycznych, 10 weekendowych zjazdów (średnio raz w miesiącu, sobota-niedziela)
  • Całkowita opłata: 3.950 zł 
  • Adresaci: studia adresowane są do absolwentów wszystkich kierunków I lub II stopnia, zainteresowanych obszarem marketingu internetowego i nowymi mediami.
  • Forma zaliczenia: projekt przygotowany pod opieką wykładowcy (prototyp rozwiązań marketingowych) oraz zaliczenie wszystkich przedmiotów zgodnie z wymogami prowadzących.

Marketing internetowy to jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce. Realizują się w niej osoby o różnorodnych kompetencjach i zainteresowaniach, których cechą wspólną jest kreatywność.

Studia podyplomowe na tym kierunku stanowią propozycję dla wszystkich, którzy chcą w marketingu internetowym rozwijać się zawodowo. Dzięki specjalnie zaprojektowanemu programowi słuchacze poznają najnowsze trendy w branży oraz narzędzia pozwalające je kształtować. Nauczą się tworzenia strategii komunikacji oraz sposobów jej realizowania.

Studenci będą w stopniu zaawansowanym koordynowali kanały społecznościowe marek potrafiąc jednocześnie tworzyć na ich potrzebę elementy graficzne oraz copywriterskie.

Dzięki zajęciom z psychologii oraz UX poznają mechanizmy przetwarzania informacji przez mózg oraz procesy percepcji. Absolwenci tego kierunku będą także przygotowani do kształtowania marki osobistej (personal branding) jako wysokiej klasy specjalistów.

Agencja MORE CONCEPT – strategiczny partner kierunku

Czy wiesz, że…

  • liczba użytkowników Internetu w Polsce wynosi 28,5 mln osób
  • 24,3 mln korzysta z urządzeń mobilnych (smartfony, tablety)
  • przeciętne zarobki copywritera w agencjach reklamowych wynoszą 7.000 zł, a project managera 12.000 zł (wg wirtualnemedia.pl)

  • studia o profilu praktycznym wyposażające słuchaczy w konkretne umiejętności cenione na rynku
  • oryginalny, opracowany przez ekspertów program kształcenia
  • kadra wysokiej klasy specjalistów, praktyków w swoich dziedzinach – managerami oraz właścicielami agencji kreatywnych
  • praca na najnowszych programach projektowania
  • tworzenie własnych projektów przez studentów pod bezpośrednią opieką wykładowców
  • studia prowadzone we współpracy z jednym z najlepszych w Wielkopolsce Wydziale Artystycznym

  • Account executive
  • Account manager
  • Content manager
  • Copywriter
  • Media manager
  • PR manager
  • Project manager
  • Specjalista ds. marketingu
  • Specjalista ds. reklamy
  • Strategy manager

  1. Analityka danych w internecie
  2. Budowanie marki osobistej on-line
  3. Copywriting
  4. E-mail marketing
  5. Influencer marketing
  6. Kanały społecznościowe w marketingu
  7. Kreowanie strategii komunikacji
  8. Narzędzia działań promocyjnych
  9. Neuromarketing
  10. Planowanie i realizacja kampanii reklamowych
  11. Podstawy projektowania graficznego
  12. Pozycjonowanie stron internetowych
  13. Prawo w marketingu internetowym
  14. Psychologia społeczna w marketingu
  15. Storytelling
  16. Video marketing
  17. Współczesne trendy w marketingu internetowym
  18. Wybrane typy reklam internetowych

Uczelnia:

Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych to jedna z najstarszych niepublicznych uczelni w Wielkopolsce, która dzięki wysoko wykwalifikowanej kadrze od prawie ćwierć wieku kształci specjalistów w swoich obszarach. Nasi absolwenci to redaktorzy lokalnych i ogólnopolskich mediów, adwokaci, prokuratorzy i sędziowie, artyści, architekci, projektanci, właściciele galerii i znawcy sztuki. Uczelnia mieści się w samym sercu Poznania, w nowoczesnym gmachu Międzynarodowych Targów Poznańskich, naprzeciwko Dworca PKP i Galerii Avenida. Wnętrza Uczelni ozdabiają liczne dzieła sztuki, autorstwa studentów i pedagogów Wydziału Artystycznego. WSUS to marka o ugruntowanej, niezmiennej pozycji, ceniona przez studentów oraz pracodawców.

© All rights reserved

Skip to content